- Cargus va livra coletul la adresa dumneavoastră în termen de 2-3 zile de la expedierea acestuia.
- În ziua predării coletului către transportator, cumpărătorul va primi un SMS/mesaj prin poștă electronică cu starea comenzii și termenul de livrare. În ziua livrării, cumpărătorul va fi informat prin intermediul unui SMS/mesaj prin poștă electronică despre ora de livrare.
- În cazul în care nu se va reuși livrarea coletului în ziua respectivă, se va încerca livrarea acestuia într-o altă zi. Durata de depozitare la Cargus este de cinci zile calendaristice de la data avizării destinatarului în urma unei a doua încercări de livrare nereușite. Cumpărătorul are opțiunea de a stabili cu transportatorul o dată alternativă pentru livrare. După expirarea termenului de depozitare, Cargus va returna coletul expeditorului.
- Clientul poate urmări coletul pe www.cargus.ro folosind codul AWB primit prin poștă electronică.
- FAN Courier va livra coletul la adresa dumneavoastră în termen de 2-3 zile de la expedierea acestuia.
- În ziua predării coletului către transportator, cumpărătorul va primi un SMS/mesaj prin poștă electronică cu starea comenzii și termenul de livrare. În ziua livrării, cumpărătorul va fi informat prin intermediul unui SMS/mesaj prin poștă electronică despre ora de livrare.
- În cazul în care nu se va reuși livrarea coletului în ziua respectivă, se va încerca livrarea acestuia într-o altă zi. Durata de depozitare la FAN Courier este de cinci zile calendaristice de la data avizării (în urma încercărilor de livrare nereușite) sau șapte zile calendaristice de la avizare în cazul livrării la anumite puncte de contact sau de preluare a coletelor, conform avizului primit de destinatar. Cumpărătorul are opțiunea de a stabili cu transportatorul o dată alternativă pentru livrare. După expirarea termenului de depozitare, FAN Courier va returna coletul expeditorului.
- Clientul poate urmări coletul pe www.fancourier.ro folosind codul AWB primit prin poștă electronică.
- Modalitatea de livrare prin firma de curierat GLS este utilizată pentru bunuri voluminoase sau supradimensionate.
- GLS va livra coletul la adresa dumneavoastră în termen de 2-3 zile de la expedierea acestuia.
- În ziua predării coletului către transportator, cumpărătorul va primi un SMS/mesaj prin poștă electronică cu starea comenzii și termenul de livrare. În ziua livrării, cumpărătorul va fi informat prin intermediul unui SMS/mesaj prin poștă electronică despre ora de livrare.
- În cazul în care nu se va reuși livrarea coletului în ziua respectivă, se va încerca livrarea acestuia într-o altă zi. Dacă a doua încercare de livrare eşueză, GLS poate efectua o a treia încercare de livrare la cererea destinatarului în timpul perioadei de depozitare. Dacă și ultima încercare de livrare a fost nereușită, coletul va fi returnat expeditorului după o perioadă de depozitare de cinci zile lucrătoare de la ziua preluării. Cumpărătorul are opțiunea de a stabili cu transportatorul o dată alternativă pentru livrare. După expirarea termenului de depozitare, GLS va returna coletul expeditorului.
- Clientul poate urmări coletul pe www.gls-group.com folosind codul AWB primit prin poștă electronică.
- DPD va livra coletul la adresa dumneavoastră în termen de 2-3 zile de la expedierea acestuia.
- Clientul va primi un mesaj cu o notificare prin care va fi anunțat că comanda sa a fost procesată și predată transportatorului.
- Comanda este livrată numai în zilele lucrătoare, între orele 09:00 și 18:00, iar ora exactă de livrare va fi comunicată telefonic în ziua livrării. În cazul în care clientul nu poate fi contactat de către transportator, în cutia poștală a acestuia sunt plasate informații despre următoarea încercare, iar dacă transportatorul nu reușește să ajungă la client nici la a doua încercare, pachetul este trimis înapoi la expeditor.
- Cu ajutorul numărului de pachet pe care clientul îl primește prin poștă electronică, acesta poate urmări comanda pe pagina de internet www.dpd.com/ro/ro/.
- În termen de 2 zile de la expedierea coletului, Packeta va livra coletul la punctul de preluare a coletului ales de dumneavoastră.
- În ziua predării coletului către transportator, cumpărătorul va primi un SMS/mesaj prin poștă electronică cu starea comenzii și termenul de livrare. După sosirea coletului în punctul de preluare, cumpărătorul va fi informat prin intermediul unui SMS/mesaj prin poștă electronică despre sosirea acestuia.
- Durata de păstrare în punctele de preluare a coletelor este de șapte zile calendaristice. Cumpărătorul are opțiunea de a solicita transportatorului prelungirea timpului de păstrare. După expirarea termenului de păstrare, Packeta va returna coletul expeditorului.
- Clientul poate urmări coletul pe www.packeta.ro folosind codul AWB primit prin poștă electronică.
- Comandați fără a fi nevoie să așteptați după curier și ridicați coletul oricând vă este convenabil
- Coletele trebuie ridicate în termen de 72 de ore de la încărcarea acestora în easybox.
- Livrare: 2-4 zile lucrătoare.
- Coletul rămâne la punctul de ridicare timp de 7 zile. Veți primi toate informațiile prin SMS și poștă electronică.
Taxa de transport pentru Packeta | 12 lei TVA inclus |
Taxa de transport pentru Easybox
|
12 lei TVA inclus
|
Taxa de transport pentru Cargus și FAN Courier | 17 lei TVA inclus |
Taxa de transport pentru DPD
|
29,90 lei TVA inclus
|
Taxa de transport pentru bunuri voluminoase (transport prin GLS) | 57 de lei TVA inclus |
Taxa de transport pentru o comandă mai mare de 150 de lei TVA inclus | GRATUIT (cu excepția livrării prin GLS) |
Livrare de panouri solare
|
390 lei
|
Livrare de panouri solare pentru o comandă mai mare de 9890 de lei
|
GRATUIT
|
Livrare pe palet
Expedierea bunurilor supradimensionate este supusă unui cost. Prețul depinde de dimensiunea bunurilor supradimensionate sau a paletului.
Modalitatea de plată